Anonyma

Ibland så undrar jag hur folk som kommenterar igentligen tänker? Man kan inte vara anonym på internet! Det går inte när den så kallade ip:adressen finns. Liksom alla som har komenterat våran blogg vet jag både vad dom heter och var dom bor så varför skriver folk att det är 'anonym' som har kommenterat? x) Jag fattar bara inte det liksom? Varför inte stå för vad man tänker och tycker (Då många som är anonyma ofta skriver mycket för att ge sig själv bättre självförtroende eller något i den stilen). Nu är det inte så att någon har skrivit något elakt eller så på våran blogg utan stör mig bara på att folk tror dom kan vara anonyma fast dom verkligen inte är det! Behövde bara få det ur mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0