clear round osv

Jaha, idag var det clear-roundhoppning då.. Jag var inte jättekry i morse kan jag knappast påstå. Jätteförkyld, ont i huvudet och hostade. Men ville ju försöka med KM idag i alla fall så! :D Han var rätt fin på framridningen, pigg och så. Tänk att jag faktiskt var rädd att hoppa 50 cm i våras... Ingenting ju! xd Men inne på banan stannade han på typ 2:an och 3:an tror jag det var. Så besviken blev jag :( Både på mig själv och han.. Men vi kom tvåa i alla fall, haha xD Sedan hjälpte jag till på framridningen, jätterörigt! När allt var slut följde jag med Amanda med Ellinor till hennes nya hem. Var även hemma hos Helene, som kändes jätteskumt! Vi är ju bara vana vid att se henne i stallet så, haha. <: Kommer verkligen sakna henne och Sara! Men vi kanske träffas lite ändå.
Nu ska jag sova, känns segt att gå till skolan i morgon! ><


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0