Fredag

Godkväll på er!
I morse hade jag sovmorgon, så då tänkte ju jag att jag säkert skulle vara lite piggare idag. Blev det så? Inte direkt ^^ Men hur som helst var ju inte skoldagen så lång, så jag var i stallet vid ett-tiden. Hjälpte Sofia att rensa ute i boden där det låg massa täcken huller om buller. Nu är det bättre ordning, det finns en ponnyhög, en storhästhög, en svett/innetäckeshög och en 'övrigthög' tror jag man kan kalla det. :) Sedan kom Amanda och Maja, vi tog in lite hästar och tjötade, haha ;) Har även provat ut ett nytt täcke till Amadeus då det han hade var lite stort. Jag och Amanda hjälpte till med en av Annas ridlektioner också. De skulle rida barbacka för första gången, måste säga att de är jättesöta och jätteduktiga! Sedan ryktade jag Amadeus lite, stackarn verkar jätteuttråkad :( Det är ju sällan något ridhus ledigt heller så man kan låta honom springa av sig :/ Men när jag var klar var jag väldigt trött och åkte hem.
I morgon ska jag jobba med Amanda och Maja, så får gå upp tidigt.. Senare är det julfest också, ska även hinna färga håret ^^

Hoppas ni har det bra ute i kylan!
Slänger upp en gammal bild på mig och underbara Amadeus <3 Ser ju rätt skabbig ut. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0