Golden Amadeus ♥

Åh, jag avskyr att vara sjuk! Det är såååååå segt, och jag saknar Nisse Han är faktiskt min bästa vän, så himla underbar denna lilla ponny. Hans personlighet är väldigt udda, det är därför jag älskar honom <: Alla hans "ansiktsuttryck" ser så roliga ut, man kan nästan förstå vad han vill bara genom att titta på honom, eller så förstår man inte alls ^^ Ibland är han skitsur, fast mest på andra hästar, eller om han tycker att jag är jobbig. Dock ska han inte säga någonting, för själv kan han vara fruktansvärt jobbig! Han är ganska svårriden också, i både hoppning och dressyr. Fast när man väl hittar knapparna i dressyren blir han underbar att rida! Har han en bra dag när vi ska hoppa är det också jättekul. Denna lilla ponny kan också vara väldigt envis, på sätt och vis är han väldigt gullig då! Även om man ibland vill sjunka genom jorden, haha x)
Jag är väldigt glad att jag fått lära känna denna Nisse, han har verkligen blivit min bästa vän och jag vet inte vart jag skulle ta vägen om jag inte hade honom.

Visst är han söt? :')





Kommentarer
Postat av: Patricia

Fin bild när hästen hoppar :D

2010-12-17 @ 22:36:18
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0