Lucia

Ikväll har vi haft Luciatåg på skolan, för allmänheten (dvs. föräldrar, släkt och vänner). Johanna i min klass är ju Lucia i år, och jag måste bara säga att hon gjorde toppen ifrån sig ikväll! Hon passar jättebra som Lucia tycker jag, och sjöng fint gjode hon med. Nästan så man blev lite tårögd :') För övrigt blev det ju ganska bra. Visst blev det lite tabbar ibland men så är det ju alltid. Jag skulle läsa en vers och var mer nervös än jag trodde. Visste inte ens vad jag var nervös över så det gjorde bara saken jobbigare :( Men det gick väl bra i alla fall. (:

Jag, pappa, Daniel (min bror), farmor och farfar har haft ett litet kalas för mamma ikväll också. Hon fyller år idag så vi åt tårta och så fick hon presenter. :)

I morgon börjar jag skolan kl tjugo i tio eftersom vi inte har någon tyska! Så jag har en svenskalektion, lunch, mentorstid, och sedan är det slut :D Nu har jag bestämt att jag ska tillbringa eftermiddagen i morgon åt stallet, för jag har inte hunnit åka dit sedan i måndags. Jag saknar Nisse nämligen <3

Hejhopp, ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0