Luciashow

Jag måste bara tacka US på sorf för en väldigt lyckad Luciashow! Det började ju lite halvdant med Luciatåget men blev ju bara bättre och bättre! Var jättekul att få rida med på gymkhanan också, vilken fart det blev på hästarna :D Trodde inte att Run-Li kunde springa på så, eller att Amanda kunde hålla sig kvar på Tin-tins bockningar, haha. Höjdhoppningen var också spännande!
Jag var då med i Luciatåget på Nisse och gymkhanan på Run-Li. Jätteroligt verkligen!

Här kommer några bilder, fast de är inte bra alls då mammas kamera är sönder, och hon är inte så bra på att ta kort xd

Jag och Run-Li på gymkhanan




och så Maja som blev årets Lucia. Tyvärr hade jag ingen bättre bild :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0