Mina Mål

Mischigan ska kunna gå i form!
Mischigans man ska växa ut helt, den ska bli superlång!
Mischigan ska bli smal!
Jag och Mischigan ska vara med i en lokal tävling.
Mischigan ska bli av med mjället!
Mischigan ska inte behöva lida av solexem...
Ja det är många mål jag måste uppfylla med Mischigan...
Men ett annat mål jag har i framtiden är att skaffa mig hästen jag drömt om sedan första gången jag såg en häst...
Bilden är jätte dålig... men det här är en American Paint horse... och i framtiden ska den bli min ;R
Den ska heta Mullis :D hhö

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Men vaddå? det är väl asbra att de har rea på hjälmarna :o

På mässor och sånt brukar de också ha jättebra priser :)

Vet inte hur det är "till vardags" där, men det jag har hört är bra.

Har köpt min hjälm där på rea ^^

dessutom så är dom trevliga

2010-12-17 @ 20:07:40
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Stina

Om du har problem med eksem på din häst borde du kontakta foderrådgiaren på St Hippolyt, Annika Larsson. De har en mineralkur där som verkligen gör mirakel!

2010-12-19 @ 16:02:12
URL: http://santinaafsire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0