Mys-dag! :)

God kväll! Hur är det med er?
I morse var det typ 15 minusgrader när jag skulle gå till skolan. Det är väldigt jobbigt när det är så kallt, jag försöker ta på mig mycket kläder men fryser i alla fall. >: I skolan finns ju ingen värme heller, drar från både fönster och dörrar. Elementen är oftast inte särskilt varma heller. Men jag antar att det bara är att härda och vänta på bättre tider?
Jag har inte varit i stallet idag. Vi slapp dessutom profilvalet så fick gå hem tidigare! :) Men jag kände inte för att åka till stallet i alla fall. Det är så mycket svårare att ta sig dit när det är så mycket snö. Så jag har varit hemma och slappat, varit på City gross med Kristina (vi köpte godis) och städat lite här hemma.  Åh nej! Upptäckte precis att min kamera är trasig ): Glaset har spruckit... Hm, får ladda batteriet och se om kameran går att starta senare...

Slänger upp en bild på min förra lilla ninis, Strumpan hette hon. Vi sålde henne i slutet av sommaren och sen dog hon tyvärr, ungarna fastnade i magen eller nåt. Men hon var världens underbaraste kanin i alla fall <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0