Skövde

Idag har jag varit i Skövde med Amanda, köpt lite julklappar till Daniel (min lillebror) och kusin. Jag tror i alla fall att Daniel blir riktigt glad för sin present :D När jag åkte i morse var jag lite friskare, hade inte feber i alla fall, men eftersom jag och Amanda sprang för att vi trodde vi skulle hinna med bussen blev jag värre igen :( Plus att det var snöstorm idag, så det gjorde ju inte saken bättre... Förbannade skitväder! (a)
Nu ikväll skulle jag egentligen på kalas hos en kompis, men eftersom jag är sjuk kan jag nog glömma det. Hoppas att jag mår bätte i morgon, för då ska jag försöka vinna KM (om Nisse har en bra dag) och sedan ska jag följa med Amanda när Ellinor flyttar. :)

Ha det gr8!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Sv: Roligt att köpa julklappar :D

2010-12-18 @ 17:23:12
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0