Unite

I morse väckte min mamma mig vid elva, och jag var jättetrött :( Men jag fick frukost på sängen, och vi satte massa klistermärken på en docka jag fick i julklapp. Den är i plast och det är meningen att man ska ha en parfym i den, haha. Tog kort på den men hittar tyvärr inte den lilla saken som man använder för att få bilderna till datorn :/ Får väl lägga upp det en annan dag.
Om ett par timmar kommer jag vara påväg till Jönköping, ska ju få nyårskonferensen UNITE! :D Det blir tredje året jag åker dit, och jag brukar ha jättekul. Så jag kommer tillbaka på lördag, Nomi och Amanda får blogga fram tills dess. ;)




Kommentarer
Postat av: nathalie

fin blogg, kika gärna in på min :D

2010-12-29 @ 15:53:25
URL: http://myskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0