stressade dagar

Hejsan! Ursäkta att jag inte bloggat på några dagar, men jag har helt enkelt inte haft tid eller ork. Denna veckan är så fullspäckad så jag blir galen!
I måndags var det hoppträning. Eftersom Amadeus vilar denna veckan fick jag rida Lydion. Det var verkligen helt annorlunda, han är ju ganska så mycket större liksom. Vi hoppade ju inte alls högt, tur tyckte jag eftersom jag blir så osäker med att hoppa andra hästar. Nisse är ju inte den säkraste, men jag känner honom så det går ändå rätt bra. :) I går sov jag en stund efter skolan, sedan åkte jag på klassmöte. Vi håller typ på och disskuterar vart vi ska åka på vår klassresa. Det är i stort sett ingen som är överens, men jag vill nog helst åka till Polen och se koncentrationsläger osv.

Idag stannade vi kvar i hemkunskapen efter skolan med tyskan, vi lagade 'tysk' mat, så vi får vara lediga från tyskalektionen på fredag. Trodde det skulle bli jättesegt idag men det gick ganska bra ändå ;) God mat blev det i alla fall! Har även varit på lovsångsövning ikväll, och nu borde jag plugga järnet!

Vi har fått kommentar om att vi ska skriva mer om vår vardag och lägga ut mer bilder osv. Vad säger ni om det? Vi vill ju skriva en del om hästar, det är trots allt 'hästinriktning' på vår blogg, men ni kanske vill läsa om annat också? :) Ge gärna massa förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0