vad ska jag skriva om? D:

Åh, jag har sådan idétorka... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, kan inte komma på något intressant. Jag är ju inte så mycket i stallet nu, eller har inte varit det den senaste veckan, haha x) Men vill veta hur det blir nästa månad, och det gör mig halvt galen att inte veta någonting säkert! Men jaja..
Idag åkte jag till Amanda vid ett-tiden och käkade hos henne c: Vi har ju typ inte setts på en vecka, men känns som att det gått så mycket längre tid! När vi ätit gick vi upp till skålltorp för att hälsa på alla, jag hälsade även på Nisse som jag saknat så mycket, hehe ♥ Det finns även två nya B-ponnysar på ridskolan, och de är helt underbart söta alltså :') Speciellt den vita, haha... Har tyvärr inga bilder på dem :/

Såhär söt var Nisse för ett år sedan:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0