Varit i Lidköping

Tjena tjena! :)
Jag kom nyss hem ifrån Lidköping. Har varit där o handlat, vi köpte även en ny cykel eftersom min andra blev stulen. Vi behövde ju bara betala självrisken så det var nice! Cykeln jag köpte är sjukt cool! Här kommer en dålig bild:


Det är alltså den röda och blå cykeln, med ascool sadel. Nästan så man vill säga tack till den som snodde min förra, denna är galet mycket snyggare :D Plus att det är nästa års modell. Om denna blir stulen lär jag ju känna igen den i alla fall ;) Kan knappt vänta till snön försvinner så jag kan använda den!
Handlade lite kläder också. Mamma gömde undan några som jag ska få i julklapp. Här kommer lite bilder på det jag fick nu i alla fall:







Detta hör väl kanske inte hemma på en "hästblogg" men någonting måste jag ju skriva, hihi ^^


Kommentarer
Postat av: anonym

jaa! kan ni inte skriva lite om eran vardag och mer om lite shopping och såklart mera bilder!

2010-12-08 @ 12:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0