Medlemsfest och första advent

Igår kväll var det medlemsfest för Skaraortens ryttarförening. Det blev verkligen en lyckad fest, med god mat, trabadur och fina bakelser. :) Hade väldigt kul, men dansade inte så mycket, förutom att folk tvingade upp mig på dansgolvet xd Sedan delade de ut diplom för olika saker, och jag, Amanda och Maja blev "årets bästa stalltjej". Hahahah ^^ Amanda har tagit massa kort som kommer ut på bloggen snart hoppas jag!

Idag har jag haft stalltjänst med Maja. Har alltså varit vaken sedan c a kl 6. Ganska segt att gå upp i morse med tanke på att jag kom hem sent igår. Men det gick snabbt att arbeta i alla fall, och Eva & Lars bjöd på frukost.


Att-göra lista idag:
  • Stalltjänst med Maja
  • Gå upp till stan för att lämna fikat som klassen ska sälja på torget
  • Käka lunch på Donken
  • Tomteparad i Skara
  • Fika hos farmor och farfar med släktingar
Lite att göra, och jag vill helst sova :( Menmen.


En bild på Nisse från förra vintern. Han bara råkar vara världens sötaste ponny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0