Om mig

Hejsan! Nu hoppas jag att jag förstår mig på hur bloggen funkar, men tänkte skriva lite om mig själv och vad jag håller på med i hästväg ^^
Jag heter i alla fall Paulina och är 15 år gammal, går alltså i nian. Just nu i skolan snackas det ju mycket om gymnasieval, och ärligt talat är jag inte säker på vad jag ska välja. Jag funderar väl mest på Samhällsprogrammet eller Music and production på Katedralskolan i Skara, men vi får väl se vad som händer. När jag inte går i skolan är jag för det mesta i stallet. Jag rider på Skaraortens ridskola, har gjort det i c a 5 år. Jag rider en ponny som heter Golden Amadeus, som är 6 år gammal. Han har inte gjort så mycket mer i livet än att gå på ridskolan, men i söndags startade vi vår första lokala hoppning, men om hur det gick behöver vi inte tala om nu ^^ Jag har ridit Amadeus (eller Nisse som han kallas) i typ ett år.
Jag bor med mamma, pappa och min bror Daniel i en typ normalstor villa. Jag har haft en massa kaniner men sålde dem i somras, har nu bara en kvar som är mammas. Jag spelar gitarr lite ibland också, men är inte så duktig på det ^^
Just nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva, men det här var i alla fall lite om mig. :)



Golden Amadeus på bild :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0