Världens lyckligaste ryttare!

Mischigan var en dressyrstjärna idag när jag red i stora ridhuset... det var hur kallt som helst och mina fingrar och tår frös nästan till is ^^ Mischigan har alltid varit så stel i dressyren, men nu har jag hittat knapparna! Berömde honom hela  tiden och kunde ha lite lätta tyglar och han fortsatte böja på halsen och jobba under mig<3
Mischigan är världens finaste ponni! Bild på när han går ner på tygel från i somras kommer senare eller imorgon för jag tänkte be amanda skicka bilden, men hon var på väg till stallet för att fodra nu...
KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: aw, men jag kommer tillbaka snart :) <3

2010-11-28 @ 10:41:25
URL: http://andreaadiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0