-Händelserik Dag-

Tjena Tjena "alla" bloggläsare. Mischigan blev rakad idag och sen red jag iväg till axvall, galopperade på heden och lite på grönområdet och det var väldigt härligt, sen kom min vän emmy med bussen av en slump och hon följde med mig tillbaka till stallet där vi passade på att duscha Mischigan... När jag släppte ut ponnin i hagen så ville han självklart rulla sig så han blev smutsigare efter att han hade duschat än vad han var innan x)
Såhär blev rakningen innan och efter... fast hade bara rakat halva Mischigan på bilden längs till höger :)
Bilder på dagens utrustning...
Hatar att jag inte kan ta några bilder när jag rider... många andra som har hästbloggar måste ju ha ngn med sig varje dag som tar massa snygga bilder när dom rider x) ja om det bara vore så enkelt... många av dom som jag känner vill inte ens vista sig i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0