gårdagens ridpass

Jag provade att rida Nisse på hackamore igår. Det gick faktiskt rätt bra, han lyssnade bra på det. Kul att man kan variera lite. Vi red ute igen, Nisse var lugn och lyssnade allmänt bra. Hade det inte varit så lerigt hade jag kunnat galoppera, men tja, det gick ju inte.
Idag ska vi till ridhuset i alla fall. Blir ett kortare ridpass då jag har bråttom hem. I morgon bitti åker vi till Tyskland också, vilket innebär tidig morgon... Tror att det blir kul i alla fall, fast jag kommer sakna Nisse.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Är Nisse också gammal ridskole ponny? :)

2011-04-02 @ 19:05:04
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag är med och tävlar om en John Whitaker hjälm hos www.SuperSuperShop.blogg.se, vinnaren väljer färg, storlek och med eller utan swarovski kristaller på rosetten! Var med och tävla du också!

2011-04-02 @ 22:44:59
Postat av: Michelle

så söt din häst är:D

har också sånt pannband i guldigt(: hihi

<3

2011-04-03 @ 09:22:11
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0