God kväll!

Jag är så gaaalet fotosugen! Vill ta massa mindre seriösa bilder, vill även ha bilder när vi galopperar på en härlig äng eller så. Problemet är att jag inte har någon kamera... Amanda fotar ju alltid, vilket jag är väldigt tacksam för, men känns så taskigt att hon ska behöva ställa upp hela tiden.
Och när Nomi blir fotad blir det alltid så fina och annorlunda bilder tycker jag, alltså inte som alla andras. Tycker verkligen att det är roligt att se dem!



Jag har ju tränat för Sara idag också. Nisse var på högvarv hela vägen till Hanaskede. Han skrek hela vägen efter sina kompisar, haha... När vi kom dit var det massa andra hästar där också, så han gnäggade och hade sig under hela passet. Är trots allt nöjd med träningen. Vi övade mycket övergångar och att han tillslut skulle bli lite lugnare. Han var nämligen väldigt pigg idag. Sedan övade vi även framdelsvändningar.

I morgon får vi nog ta det lite lugnt, kanske uteritt eller så. Hoppas att han lugnat ner sig lite då, hehe.





Kommentarer
Postat av: Nomi

jag kan ta kort :D själv är man as sugen på att ta kort :P

2011-04-25 @ 22:08:23
URL: http://ponnibrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0