God morgon :D

Visst är det en fin dag idag? Jag startade min morgon med att sälja tidningar, som alla lördagar. Har man häst måste man jobba, i alla fall jag ;) Inte för att man tjänar speciellt mycket, men det är alltid något. Det känns i alla fall som att det kommer bli en bra påskafton. Varje år brukar vi träffa släkten vid påsk, antingen kommer de till oss eller vi till dom, men i år är vi hemma. Känns ganska skönt! Igår hade mamma dessutom gjort en jättesöt och god bakelse. Den var verkligen suuupergod!
Haha, ja bilden var inte så fin, men... ;)
Dagens ridpass blir väl förhoppningsvis lite hoppning. Jag ska försöka vara noggrann med att hoppa minst en gång i veckan så jag kanske blir lite modigare. Så småningom kanske vi kan vara med på någon träningshoppning?
Hur som helst, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0