God morgon!

Jag fick just reda på att jag får sålt min kaninbur i morgon, jippie! Behöver verkligen pengarna då jag inte varit så bra på att spara den senaste tiden. Jag menar, vi har varit i Tyskland, Stockholm och Göteborg... Dessutom går nästan alla mina pengar från barnbidraget till stallhyra, därför blir det inte så mycket kvar. Men jag tjänar lite på att sälja tidningar, plus pengarna från buren, sedan ska jag sälja mitt hästtäcke också. Då får jag nog ihop lite till Ullared om en vecka :D Har skrivit ner några saker jag ska köpa till Nisse, tycker faktiskt hans grejor är viktigast och roligast att köpa, även om mamma inte håller med, hehe. Det som är väldigt desperat är dressyrschabrak, då jag bara har ett till vardags och ett till tävling (det vågar jag inte använda, då jag inte vill förstöra det). Men samtidigt vet jag att Katja har lite prylar till salu, så får väl åka till henne någon dag och kolla :)

Här är bild på fleecetäcket jag ska sälja, om någon är intresserad. Strl 135 cm.

Detta blev ett väldigt onödigt inlägg, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0