hejhopp

Igår var ja hos Mischigan, har inte varit där så jätte mkt under någon vecka för jag har haft ganska mkt att göra, men nu är det full rulle igen och jag började sätta igång mischigan igår. Han är även ny duschad och boxen är tömd och spånad. så allt känns så nytt och fresh ! Jag har även sett att min ponny är lite bukig... men det kan man träna bort genom att galoppera mkt så att hästarna får flåsa lite och det är också bra att jobba dom i form och så ;)
<p>.</p>
.
<p>.</p>
<p>Till bloggen och förresten så har jag haft fullt upp med skolan det senaste sp jag har inte hunnit måla något än. Jag tänkte passa på under påsklovet, vad säger ni om det ? ^^</p>

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt häst :) Fin blogg föresten!

2011-04-15 @ 17:03:29
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Linda

bukighet trnas bäst bort vid rätt träning i form då de använder sig av magmusklerna som 'saknas' :)

2011-04-16 @ 16:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0