Hemma :D

Hallå hallå, jag är äntligen hemma! Har haft väldigt kul i Berlin, mycket att göra varje dag. :D Har varit i Potsdam och tittat på slott, klättrat i klätterhall, shoppat, varit på en nattklubb som hade en spelning med death-metal musik, åkt tunnelbana, buss och pendeltåg. Dessutom gick vi väldigt mycket varje dag så man var helt slut på kvällen. Vi känner en familj i Berlin så dem har varit med oss varje dag för att visa staden.
Kan ju säga att redan första dagen oroade jag mig för Nisse, så på måndagen (tror jag det var?) ringde jag till Amanda för att höra hur det var med honom, haha ;) Hon har tagit hand om honom hela veckan, så himla snällt! <3 Vi kom hem till Skara vid halv 6 idag, kl 6 cyklade jag till stallet eftersom det inte gick någon buss, trots att jag var så trött att jag nästan svimmade! Det var så roligt att träffa Nisse igen, dock har han börjat fälla, stackarn :( Jag gjorde i ordning hos honom och var skitsugen på en uteritt, men jag och Amanda cyklade en sväng istället.
I morgon bär det av till Stockholm med skolan, så då får jag inte heller rida -.- SKITSEGT, får gå upp kl fem på morgonen typ, och är hemma vid 9 på kvällen igen. Så ni förstår nog att det inte blir någon update då :( Jag är lite sur på Nomi som inte uppdaterat alls dessutom...
Jag vet inte om det är intressant att se lite bilder från Tyskland? Vi får se om jag kanske lägger upp några om ett par dagar :)
Ha det toppen, kram

Kommentarer
Postat av: Maja

Snygg blogg kolla gärna in min om du vill shettisbast.blogg.se

2011-04-11 @ 17:23:23
URL: http://shettisbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0