Min dag hittills

Hej på er! Jag har faktiskt varit hemma hela dagen idag. Sjukskrev mig från skolan då jag var väldigt trött. Hade ont i huvudet hela dagen igår, gjorde ju två nationella prov osv. Idag har jag därför bara sovit (sov tolv timmar i natt) och pluggat lite för prov i morgon. Har egentligen massa kvar att göra, men får vara vaken i natt för att fixa allt ;) I morgon är sista skoldagen sen har vi PÅSKLOV! :D Då får jag sova massor, och vara i stallet såklart!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på med Nisse. Funderar på om jag och Amanda kan börja med att rida ut en sväng och sedan rida på den lilla åkern eller så. Får väl se vad hon tycker <:

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vart är alla Nomis blogginlägg? ;)

2011-04-14 @ 20:50:36
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0