min dag

Jag är äntligen hemma efter en intensiv dag i Göteborg! Känner att jag fått nog av storstäder nu, gillar lilla byn Skara mer <3 haha! Men dagen har trots allt varit trevlig, umgåts med min kusin Ellinor och handlat lite, även träffat en kompis en stund. Jag köpte ett par söta knästrumpor med spets, två par skor (ett par sandaler och ett par tyg/sommarskor till stallet), och mamma köpte en ursöt klänning till mig i Kawaii-shoppen :) Hon tvättade ju min förra i tvättmaskinen, fast den fick bara handtvättas så den var inte så fin efteråt D:
Nu saknar jag Nisse jättemycket och längtar till i morgon då jag får pussa massor på honom! Har redan börjat bli lite ledsen över att han ska gå på ridläger ett par veckor i sommar, jag vet inte riktigt hur jag ska överleva?! Haha, så knäpp är jag! Men jag saknar honom bara efter en dag så förstår inte hur jag ska fixa en eller två veckor utan honom D:
Nej nu får jag ta och skärpa mig, det är ju långt kvar! I morgon vill jag köra ett ordentligt dressyrpass, men vi får väl se hur det går. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0