Amadeus 10/1

Lilla Nisse har skött sig idag! Det blåste jättemycket ute när vi red, så knakade i hela ridhuset med jämna mellanrum, men han var inte speciellt rädd :) Nu var det ju bara tredje gången han var inne i ridhuset så jag tyckte han var jätteduktig! Det var bara två gånger han hoppade till, ena gången för att Ellinor blev rädd och andra gången för att det ramlade lite snö ute. Jag travade idag också, och som igår var han väldigt stel, men det blev bättre i slutet. Fast han orkade inte hålla formen så det får vi jobba mycket på, men det kommer ju med tiden. :) Han är så underbar lilla Nisse ^^
När jag ridit fick Robban också komma in, sedan mockade jag, fixade hö osv.


Kommentarer
Postat av: andrea & jaxon

sv; hihi ja, jag älskar det också :')

2011-01-10 @ 20:37:07
URL: http://ponnyfjantarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra filmer

2011-01-15 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0