Amadeus 7/1

Idag åkte jag till stallet vid tolv-tiden. Amanda var också med, så jag mockade och fixade mat osv, sedan gick vi in i köket för att käka. När vi ätit gjorde vi en jätteskum videoblogg som vi visar snart ;) Sedan gick vi till Ellinor och grejade där en stund, för att sedan gå tillbaka och släppa in Nisse och Robban. När ridhuset var ledigt gick vi dit med Nisse så han fick gå runt lite. Han var  småspänd i början men vi släppte honom lös så vi kunde leka med honom och det tyckte han var jätteroligt! Så det blir nog inga problem i det nya ridhuset. Kossorna utanför stallet är lite småläskiga men han sköter sig fint! Jag har bilder och film från idag, filmen/erna kommer förhoppningsvis upp under kvällen :D
I kväll sover jag hos Amanda, ska bli så trevligt så :D








Kommentarer
Postat av: nomiiii :D

Kan inte ni berätta för mig vad som händer där nere? jag har inte hängt med nu när jag har varit borta :( saknar allt där hemma... :'(

2011-01-07 @ 21:39:46
URL: http://ponnibrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0