Amadeus 8/1

Idag gick både jag och Amanda upp vid 7, jag skulle fixa morgonen åt hästarna och Amanda var så snäll att hon hjälpte till :D Sedan åt vi frukost i köket, för att sen gå till Ellinor och göra i ordning där. Amanda red sen till Hanaskede där jag skulle göra i ordning Nisse så vi kunde rida. Han var jätteduktig i stallet när han fick stå i stallgången, trots att det åkte massa traktorer utanför som lät jätteläskigt! Innan vi sadlade hästarna kollade vi så att ridhuset ej var bokat, och det var det inte. Men när vi väl kom dit med hästarna var det bokat i alla fall, trots att det inte stog ett skit på tavlan! :@ Så sjukt segt att de inte finns något fungerande system för bokningar i ridhuset, hur svårt kan det vara att skriva upp det i god tid?! Amanda skulle ringa och klaga i morgon (a) Så jag får helt enkelt rida i morgon istället.
Vid fyra-tiden åkte jag och Amanda på dop, Saras son Alfred skulle döpas. Han är såååå söt! Sedan åkte jag hem och sov ett par timmar, riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0