DISSAR



Jag måste faktiskt säga att jag dissar HV polo, nu lär jag få folk på mig men men. HV polo HADE haft fina grejer ifall dom inte över använt sina loggor överallt. Det blir liksom för mycket. Det ser ut som att man gör reklam för märket när man har det på sig/hästen. Loggorna på schabraken är jätte stora och ibland flera på samma sida. På tröjor/jackor/etc  så är det loggor precis överallt! På ärmarna, i fram i bak ja precis överallt! Liksom finns det folk som faktiskt tycker det är snyggt eller har dom det bara för att det är ett märke? Själv så hade jag kunnat tänka mig några utav deras schabrak då endel har bara en lite mindre logga. Här kommer lite bilder på dom schabrak jag ogillar mest!


Jag ogillar detta för att det har en stor trea som känns wanna be scapa sports och för att det är en mörk brun 'ruta' på det med loggan i. Förstår inte grejjen, så osnyggt!

Alltså vad är grejjen med en stor 1? den sitter ju inte änns mitt över det andra märket. Sen så ser Scapa Sports schabraken exakt likadana ut fast med en trea mitt över.


Vad är grejjen med ett stort beiget 'band' över i princip halva schabraket? HV-polo texten kommer ändå inte synas när man har den under en sadel!


Dessa skydd är nog dom fulaste jag någonsin sett?!


ifall jag hade denna på mig så skulle jag känna mig som en vandrande reklam skylt. Man ser att det finns loggor på ärmarna också om man tittar noga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0