hemmadag

Idag blir nog en slapp hemma-dag. Fast det känns jättetomt och konstigt när man inte är på UNITE längre :( Ett helt år kvar till nästa gång... om jag åker... jaja. I morgon ska jag nog bege mig till Amanda och fota när hon rider, och kanske rida lite själv :) Ska nog även upp till ridskolan någon dag, vet inte när bara.
Synd att jag inte kan skriva så mycket om hästar nu, jag vet ju inte riktigt hur det blir. Har ju heller inte varit i stallet på ett tag. Men jag saknar Nisse och alla andra på ridskolan så ska åka upp någon dag :)

Något speciellt ni vill att jag skriver om på bloggen?


Kommentarer
Postat av: Aisha Hammami

Kan du skicka bilder på mig från julklappshoppnigen? Eller var det Amanda som tog dem? du kan skicka dem på [email protected] hejdå!

2011-01-05 @ 01:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0