Hiss & diss

Jag sitter och kollar lite på Hööks hemsida, har valt ut lite grejer som jag tycker är fult och fint :) De fula grejorna får dissen och de fina får hissen.



Jag tycker att den är så fult med smala nosgrimmor!



Detta täcket var inte snyggt alls! Eller visst, kanske lite roligt för att vara oseriös någon gång, men ska det vara seriöst var det inte fint.




Dessa skydd är ju helt totalt gräsliga! Speciellt de bruna, fruktansvärt fula!






Swarovskipannband är sååå fint! På Nisse skulle jag helst vilja ha ett guldigt eftersom han heter Golden Amadeus ;)


Tycker detta schabrak var fint :) Jag gillar blått, och att loggan inte är för stor.




Detta schabrak är också snyggt, stilrent. Jag har ett sådant fast allround och gillar det :)

Vad tycker ni om dessa saker? Hiss eller diss? :)


Alla bilder är tagna från Hööks hemsida




Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Täcket och skydden du dissat tycker jag e skitsnygga! ;D

2011-01-06 @ 22:43:44
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0