Hissar


Roekl handskarna. Dom är otroligt sköna, man känner knappt att man har handskar på sig.  Man får superbra grepp och dom har inga hårda obekväma sömmar någonstans! Jag rekomenderar verkligen dom! Dom är dyra men själv så kan jag inte rida med något annat!



Jag måste också Hissa min underbara hjälm! Det är en John Witaker charlse owen. Väldigt viktigt att det JW modellen Charlse Owen har en egen modell också men den är inte allt lika skön! Det känns knappt att man har en hjälm på sig! Jag har åkt hem i min hjälm för att jag inte kännt att jag haft den på mig. Jag rekomenderar den skarpt då den är både klassiskt snygg och bekväm. Absolut värt sitt pris!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0