Min & Amadeus dag hittills 16/1

Tjena! Jag och Amanda hade planerat att rida ut idag, men det har ju töat och är glashalt, så det vågade vi ej. Jag hade morgonen med Sara, mockade och så vidare. Sedan gick jag med Nisse till ridhuset. Idag fick vi vara själva i alla fall :) Så han skötte sig fint, trots att det föll snö från taket ett par gånger, han tittade till lite bara. Jag tänkte att han skulle få chans att springa av sig idag då han varit jättepigg de andra dagarna, men tydligen är han inte det när vi är själva, haha xd Jag trodde ju att han skulle gnägga efter sin kompis när vi var själva i ridhuset, men det gjorde han inte en enda gång :)
När jag kom hem duschade jag och har ätit typ 3 mackor :o Mamma står och gör paj som vi ska äta till lunch/middag idag också, sjukt gott! Jag har även fått ordning på mina läxor, har bara en grej kvar - jag ska skriva en krönika på 1 A4-sida om solidaritet. Nu har jag en liten aning om vad jag ska skriva, det svåra är att faktiskt börja.
Hur som helst, lägger ut fler inlägg senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0