Min dag

Idag har jag tagit hand om lilla Ellinor åt Amanda eftersom hon är sjuk. Alltså, jag mockade och fixade maten ;) När jag kom till stallet var Nomi och Sabina där, och en ardenner som gick löst runt i stallet?! x) Haha, när Nomi och Sabina red iväg så gick ju ardennern runt där, och hittade en stor tunna med något gott i. Den var söt ju, fast lite konstig, haha x) Den gick och slickade i alla krubbor i stallet och så vidare xd
När jag var klar gick jag till Nisse. Mockade och fyllde höpåsar, och så kom Olivia och då tog vi in hästarna. Vid typ femtiden red jag. Gick inte speciellt bra tyvärr :( Inte så mycket med samarbete, behöver nog träna dressyr för Helene snart eller nåt. Och så ska ju Sara rida Nisse någon dag :)
Jag är såååååååå ledsen över att jag missade ponnyakuten idag. Kan inte se det på internet heller eftersom datorn är  cp. Men det är ju så, hästarna går före TVn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0