Min dag

Jag hann tyvärr inte blogga igår :( Var i stallet hela eftermiddagen och när jag kom hem var jag tvungen att plugga. Skolan började igår, och jag hatar det! Är skoltrött och arg på skolan för att man får lära sig så mycket onödig skit som jag aldrig kommer ha nytta av...
Hur som helst red jag med Amanda igår, Helene var med och hjälpte oss, så det gick helt okej :) Travade rätt mycket igår, men ingen galopp än, det ska jag nog göra i morgon. Idag har Nisse fått vila för jag trodde inte jag skulle hinna rida, men det var visst ingen träning i ridhuset kl 18 i alla fall?! Synd att jag inte visste det för då hade jag hunnit rida. Julia var förresten med mig idag, kul med lite sällskap. :)
Nu ikväll ska jag repetera lite inför mitt klassiker-prov i morgon, ganska jobbigt för man ska kunna så mycket :( Hoppas det går ok i alla fall.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0