Nu har vi flyttat :D

Hejsan! :D
Idag har Nisse flyttat till sitt nya hem med mig :D Jag ska ha honom på prov typ fram till i vår ungefär, och sedan förmodligen hyra honom om allt funkar bra. När Helene är klar med sitt stall där hemma flyttar han hem till henne :) Åååh, jag är så glad! :D Han verkar trivas fint i det nya stallet i alla fall, han var glad och nyfiken. Nu får han ju stå i box också, vilket är toppen! Jag tycker det ser så härligt ut när de står på halm som han gör nu, dock vet jag inte om jag kommer tycka det i morgon då jag får mocka i det, hehe.
Jag har varit i kyrkan på förmiddagen idag också. Vi spelade en låt i början och lite senare berättade jag och Miriam om UNITE. När det var över i kyrkan åkte jag, mamma och Amanda till skålltorp, jag skulle ju tömma mitt skåp och vara med när vi lastade Nisse.
Jätteroligt att han är typ 'min' nu :D I morgon ska vi nog gå på promenad och kanske hälsa på korna som är hans nya granne x) Jag har lite bilder från det nya stället nu, fast de är suddiga. Men ni får se dom i alla fall!


Nisse på ridskolan - sista bilden som är tagen när han står där.


Sadelkammaren - sadel och grejor kommer i morgon


Stallet :)


GLAD PONNI!


Nisses kompis och granne Roberto (Robban)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nisse? Ser ut som Amadeus ;)

2011-01-06 @ 19:10:29
Postat av: Anonym

vart står han någon stans? :)

2011-01-06 @ 21:06:33
Postat av: Paulina

Han står på Hanaskede :)

2011-01-06 @ 21:15:36
URL: http://ponnibrudarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh vad härligt :') men tråkigt att varken du eller amanda är kvar på skålltorp :/

2011-01-07 @ 02:21:28
Postat av: Aisha Hammami

Men du, har du också ''fått'' en ponny? Vem har Robbsan nudå? men det är kuligt(jag måste få komma och hälsa på(a) och få rida ;P(A) hoppas kan man ju!

2011-01-07 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0