ponnyakuten

Hade planerat att skriva ett längre inlägg ikväll, men känner att jag är alldeles för trött för det. Jag har ju varit vaken sen kl 6 i morse så det är kanske dags att sova. För övrigt mår jag lite illa nu, har ätit på tok för mycket! Såg förresten på ponnyakuten ikväll, så himla roligt! Detta avsnittet var ju iof bara repris på vad som hände förra säsongen, men lite kul i alla fall. Ska bli så spännande att följa det igen, jag tycker det är intressant att se alla kändisar och hur de löser problemen.

I morgon ska jag troligtvis bara gå en promenad med Nisse som lite omväxling. Går ju tyvärr inte att rida ut nu när det är snorhalt, om man inte vill att hästen ska halka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du går in på svtplay.se kommer avsnitten ut en vecka i förväg, jag har redan sett avsnitt två ;D

2011-01-17 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0