shopping

Har äntligen köpt mina efterlängtade röda aluminium stigbyglar!
och min kära sitsvärmare
mitt gröna shabrak, ville ju härma maja, passade så bra på mischigan!
Ser lite tråkigt ut men jag ska brodera Mischigan på!
ja min nya favoritfärg är grön så köpte grimma i grön färg också ;)
ett grönt ridspö, har lånat ett svart från ridskolan hela tiden.
finns ingen bild på hööks hemsida.
dom här handskarna fick jag i födelsedagspresent av min syster filippa!
Rekommenderar verkligen dom !
ett nytt bett som är tredelat, har alltid använt rakt bett med rörliga ringar på mischigan men nu ska jag testa något nytt, hans gamla bett var lite förstort.
Det som fattas på köplistan :

*Tyglar (fanns inte svarta i karlstad)
*Grön huva ( fanns inte på hööks i karlstad )
*pannband som det står mischigan på
*benskydd/ boots
kommer inte på mer just nu :)
ska på göteborg horse show i februari :D kommer bli suveränt (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0