bilder från idag :D

nelly hemma i soffan :Dnelly hemma i soffan :)jag och kasmir som gillar att bli kliad ;ptindra och lillian :DJag sopar :DTindra och Lillian :Dlillasyrran ;)madeleine och cheer :)me and kasmir :)meeJag, Kasmir, Madeleine och Cheer :)Jag och Kasmir :)Jag och Kasmir :)Så himla fint där...Kasmir var väldigt snäll ^^Tycker att jag är jätte liten på stora hästar haha :)<br /> jag ser förskräcklig ut.. men jag var glad i alla fall :DGuess what I did today !! :D Idag var jag hos Madeleine Svedung och red på dafgårds häst Kasmir ^^ Första gången jag rider på mer än en månad :D

Kommentarer
Postat av: madeleine

Så fina bilder! :D

2011-07-12 @ 19:38:21
Postat av: Sanna -Stall Assla

Fina bilder, är det din nya häst? :) har inte riktigt hängt med här hehe

2011-07-22 @ 11:59:39
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0