Gammal bild

Typ en bild när jag rider en annan häst förutom Mischigan, detta var förra sommaren när jag provade Amandas gamla ponny Ellinor. Haha ser helt efterbliven ut :P
I alla fall, inatt sov jag och Emilia i lillstugan och Bruning ( Monicas hund ) kissade på mitt täcke så Monica fick komma och torka bort det med en HANDDUK! :D hahah så jag bestämde mig att sova med en filt istället. Dagen efter hjälpte vi till med två kalas och vi rev allting inne i den gamla kiosken så där ska vi bygga ett US rum, där alla i us får en varsinn säng i framtiden. Båda kvällarna har vi haft frihetsdressyr och trickträning och nu vill vi inte avslöja mer :) kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0