står och stampar.

Jag har lite smått panik för tillfället då jag är riktigt ridsugen och vill komma någonstans. men utan häst står jag bara och stampar på samma ställe och kanske glömmer bort lite teknik på vägen :(
vill inte börja på ridskola igen heller. då kan man inte utnyttja sin teknik, då känner jag att jag också står och stampar eftersom mitt mål alltid har varit att komma ut och tävla. Shit vad jag kommer få håll nästa gång jag rider känner jag. Hade jag inte ridit mischigan på en vecka så fick jag lätt håll.
Sen är det riktigt svårt att hitta foderhästar, man hittar alltid bara bra ponnys som är till salu. Och jag skulle inte kunna med att fråga om dom skulle kunna tänka sig att låna ut sin ponny x)
ska prata med mina föräldrar imorgon så får vi se vad vi kommer fram till... håll tummarna ♥
står och stampar... :'( vart ska jag ta mig till...
läs gärna texten och ge mig ngt tips. skulle behöva det nu tror jag.. :'(

Kommentarer
Postat av: Paulina

Prata med Åsa! Och fråga de som säljer sina ponnyer om de kan tänka sig att låna ut, det värsta som kan hända är att de säger nej. Men vet att Åsa har en del ponnyer i alla fall. Kanske kan du åka dit med Amanda, hon ska också prova några där? :)

2011-06-08 @ 16:00:00
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/
Postat av: Linda

jag kan ta med dig ut till Åsa, ska dit & rida på Affe någon dag :) annars måste jag säga att det måste väl vara bättre att rida på ridskolan än att inte rida alls? och du kan ju visst använda din 'teknik' man ska ju bara knäppa lite på hästarna så kommer ju nästan allt :)

2011-06-08 @ 20:40:27
URL: http://bittersweetlifeof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0