-Rosetterna-

Idag gjorde jag en platta i träslöjden där det står "Competitions" och "Mischigan" på, där ska jag sätta mina rosetter som jag har fått.. på den här bilden har jag bara lagt upp allt..



1. Min första rosett med Mischigan som jag fick när jag var på ett ridläger med honom som barn. Då gick han på ridskolan och jag hade inte honom, jag var typ 7/8 år då :))



2.Den rosetten fick jag på ett vinterridläger under en uppvisning med min dåvarande favorithäst bobby, igentligen var det före jag fick Mischigan.



3. Den vanliga rosetten är ett sidenband som var knuten runt mischigans hals när jag fick honom, jag hade varit på ridlektion och jag hade tjatat om egen häst i åratal... då kom kaj(min låtsaspappa) för att hämta mig, han sa att vi skulle till ett litet stall längre ner för att prova skyddsväst men han lurades... när jag kom in i stallet så stod mamma, min lillasyster tindra och Monica där inne, dom sa grattis du har blivit försteskötare till Mischigan, då blev jag lite besviken men jag var ändå världens lyckligaste. Mischigan har blivit mer min med tiden och det gör inget att jag inte äger honom på riktigt, jag har ju honom på heltid :)



4. "Äggahoppet" En clearround med Mischigan :D   hoppning

5. vanlig clearround med Mischigan    hoppning



6. "På landet festivalen" En gymkhana tävling som hölls på travet, då vann jag och min kompis maja och därför betyder denna rosett väldigt mycket för mig... den dagen hade Tobbe Larsson uppvisning med Nicke och hade Nicke i "vårat" stall :D

gymkhana


7. Vanlig clearround med Mischigan    hoppning



8. Vinterridläger med Mischigan, uppvisning, har gått ett år sen förra lägret. 1års jubileum haha :D



9. Min och Mischigans första clearround utanför ridskolan, den hölls på hanaskede  hoppning



10. Clearround med Mischigan



11. Inte min, utan min brors rosett som han fick när han red på ridskolan samtidigt som mig. Samtidigt som jag fick rosett nummer 1, han red på smock :)



Tack o hej, hoppas jag fick med det mesta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0