Bildbomb från denna dag...



framridning







dagens dressyrpass samt utebilder + lite trickträning och stallbilder !


Gillar inte att ta inomhusbilder.. det blir så dålig skärpa!
Antar att många håller med mig :)




hahah fail pic X)


älskar mischigan här, men jag däremot har ankfötter :P


har stör jag mig på dom långa tyglarna och att jag sitter lite väl långt bak i sadeln :)

Ni la inte märke till den trebenta hästen va?? :D




vet inte varför jag la upp denna x)


det är så mysigt på skålltorp ! :)





smile :D :D


freedom!! :D :D


ser ut som han ska stegra sig men sanningen är att han är jätte jobbig att jobba med precis när man börjar rida, då drar han upp huvudet och skuttar fram och tror att han ska fatta galopp, så han skuttar inte mer än så här :) haha kanske ska söka till ponnyakuten med världens snällaste häst ^^


mina aluminium stigbyglar som tyvärr har börjat flagna..

onödig bild x)

närbild på mina "diamanter" jag klistrat fast på hjälmen x)

MIschigan tittar ut igenom fönstret :D

Hugs


:')

mischigan i boxen :)

min lilla hörna :)


onödig bild på mischigans nuvarande pannband x)


Mischigans lilla hörna :)


Påväg ut för lite trickträning :)

Mischigan bugar.



Trick; Puss :)





detta var sista bilden , nu får ni kommentera massor när jag lagt ner typ 2 timmar på att föra över alla bilder :D



Kommentarer
Postat av: Felicia

Jätte fina bilder ;)

2011-03-20 @ 17:09:49
Postat av: Amanda

Jätte fina bilder nomi :D Det syns att han börjar få det lättare för dressyren nu!

2011-03-20 @ 17:32:25
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Bella

Cool bild när Mischigan bah hade tre ben??!! var va det fjärde benet??<3



/// jätte snygga bilder förresten

2011-03-20 @ 17:32:48
Postat av: majja :D

Sjukt fina blider :) Duktig ryttare och finfin ponny :)

2011-03-20 @ 17:46:43
Postat av: filippa

fina bilder! :D

2011-03-20 @ 17:56:33
URL: http://ffilippa.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Men nomi varför i hela friden bytte du inte stigbyglar? :O :(

2011-03-20 @ 20:53:39
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Ida <3

Sjukt söta är ni och älskar den största bilden på er! Hur länge har dy haft han? :)

2011-03-22 @ 21:15:47
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0