Dagens ridpass

Nu är jag hemma, har ätit och duschat efter några timmar med världens bästa ponny :) Jag åkte till stallet rätt sent idag för jag var så himla trött! Jag och Olivia kom dit samtidigt, så vi red tillsammans. Strax efter kom Amanda, Nomi och Sabina också, vilket gjorde ridpasset rätt kul :D Jag provade att rida med det nya läskiga bettet också. Ville se vad han tycker om det innan jag rider ut på det. Kan säga att jag var rädd för att ta i honom i början, men han verkar trivas med det så efter en stund red jag mer "normalt", hihi ;) Han verkade inte ha några problem med det faktiskt, så jag tror det kan vara ett bra bett när vi rider ut.
Så här ser det ut:

Visst ser det lite läskigt ut?

Hur som helst, han var så uppmärksam och avslappnad idag! Jag gjorde mycket halter från trav och han lyssnade så bra så :)
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var försiktig bara. de där betten är inte rekommenderade av hästtandläkare.:) och ringarna på mittendelen kan ge skav på tungan så titta i munnen lite då och då så du håller koll på hur de utvecklar sig.

kram

2011-03-06 @ 17:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0