dagens ridpass

Jag och Amanda orkade inte rida till ridhuset idag, så trots vädret red vi ute på den lilla "åkerplätten". Det blåste och regnade lite, Amadeus vart lite taggad i början när jag skrittade fram honom. Men när jag satt upp kändes han mycket bättre, kunde trava lugnt och han lyssnade superbra, trots att vädret var emot oss. Dagens ridpass bestod av mycket volter i skritt och trav, även lite andra konstiga vägar för att se att han hänger med i svängarna. Mjuk och uppmärksam var han, så är helt klart nöjd med tanke på att ridpasset inte var jätteseriöst. Han fick trava en stund för att få ur sig lite energi, men han var inte stark ändå så :)
Har jag berättat att jag åker till Tyskland nästa vecka? Nomi får alltså sköta all uppdatering då, sköter hon sig inte får ni skälla på henne, haha ;) Amanda och Viktoria kommer ta hand om Nisse åt mig och motionera honom. Tur att man har snälla vänner som ställer upp!
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0