dagens ridpass

Idag följde min kompis Viktoria med mig till stallet, skitkul! :) Amanda kom när vi skulle rida också, med kameran i högsta hugg. Viktoria skulle få rida lite idag, så jag värmde upp lilla Nissen som vart ganska pigg, sedan fick hon sitta upp. För min del orkade jag inte vara för seriös idag, utan Viktoria fick rida lite mer, haha ;) Men det gick finfint, Nisse såg så avslappnad ut! Så vi kom fram till att hon ska hjälpa mig ta hand om honom när jag åker till Tyskland om ett par veckor.
I helgen ska jag även åka och prata om eventuellt en ny stallplats. Hoppas att det blir bra och att vi kan flytta Nisse så snart som möjligt! Men ni får veta mer om det när jag vet mer ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Allt bra? =)

Läs gärna denna grymma bloggen - www.fritzzjavel.blogg.se ! =)

2011-03-26 @ 00:02:37
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0