dagens ridpass

God kväll! Jag kom precis hem och fick smaka lite på min brors Ben & Jerrys, så himla gott! Har haft en rätt trevlig dag, även fast jag varit väldigt trött och slö en stor del av den. Jag red ju på utebanan som sagt, vädret var... kallt, men fint! Nisse pigg och glad som alltid. Hade på det lite skarpare bettet eftersom vi inte galopperat ute sen typ.. förra sommaren? Han blir galet mjuk i munnen med det! Kramar jag lite i handen stannar han direkt. Tyckte att han för övrigt lyssnade rätt bra idag, även fast jag inte krävde någonting. Vissa dagar behöver man bara koppla av och njuta! Högergaloppen gick också bra, även fast han trängde lite inåt ibland. Hur som helst, ponnyn var trevlig och rolig idag, Amanda var med och tog kort, hoppas jag får dem skickade snart :)
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0