dagens ridpass

Jag är så seg på att uppdatera mina dagar! Har varit hos min farbror så har inte haft någon tid över för bloggandet -.- Dagens ridpass gick inte bra alls :( Tillslut blev det lite flumridning då jag endast koncentrerade mig på att rätta till mina ankfötter (Amanda stod och skrek på mig i mitten). Det var jättejobbigt och gjorde ont i fötterna! Men jag måste faktiskt skärpa mig, det ser inte klokt ut när mina tår pekar rakt ut. Dessutom nöter jag med sporren på Nisse hela tiden, inte så kul för honom. Någon som har samma problem och kan ge tips hur jag ska lösa det?

Smakprov från dagens ridpass

Kommentarer
Postat av: Emeli

haha har samma problem, dock inte så mycket och inte så ofta, men ändå.

Brukar länga lädrena och trampa ner hälarna ordentligt så brukar det lösa sig för mig!

2011-03-28 @ 00:05:04
URL: http://solitarymoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0