fin ponny

Har precis kommit hem från stallet. Har varit där med Amanda, och det var redan mockat hos mig, jätteskönt :) Vi red båda två på Nisse idag, jag skrittade och travade fram honom, sedan fick hon rida och så travade jag av honom. Han var riktigt fin idag faktiskt! Amanda tog lite skutt över ett kryss som han tyckte var kul. Hon tyckte att han blivit mycket bättre att rida nu, vilket jag måste hålla med om! Vi tog en hel del bilder på varandra som jag ska lägga upp så fort jag fått dem skickade.
Dagen har i stort sett varit väldigt bra, fint väder gör en på bättre humör också! Ikväll får jag städa lite här hemma och gå o lägga mig i tid, då jag har stallet i morgon bitti.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra - hon med isabellen!

Sv: Tack!

2011-03-20 @ 00:56:16
URL: http://ponnybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0