min dag

Nu har jag slutat skolan! Vi fick sluta tidigare idag då vi har kulturvecka - alltså inga vanliga lektioner. Dagen har bestått av collage, smothies och att göra film. Tycker att det är ganska skönt, jag har blivit förkyld och tycker att det blir extra jobbigt att anstränga mig i skolan då..
Sedan är det så att jag skulle ha utvecklingsamtal ikväll, men min lärare är visst sjuk? Så nu vet jag inte om det blir något. Har ju bett Helene eller Sara att ta hand om Nisse idag, men det blir ju lite i onödan isf -.- Plus att det är underbart väder! Hade jag varit frisk hade jag lätt ridit ute idag. Har hört att det ska bli snö i morgon?! D:
Jaja, om en liten stund kommer det upp ett inlägg om gårdagens ridpass ;)


Såhär blev våra sk. Kärleksmothies i skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0